14 juni, 2012

#workout with the beachboys

Bra start på dagen. Minus huvudvärk, mensvärk och träningsvärk. Träningsvärken är egentligen inte alls så farlig, men förkylningen som vägrar ge med sig är rätt jobbig. Men inte ska man väl klaga på lite strunt! I övrigt mår jag verkligen hur bra som helst! Älskar att träna, är faktiskt väldigt stolt över mig själv som verkligen kom igång ordentligt. Och det tackar jag Frans för hundratusen gånger om! Utan hans underbara peptalk och roliga träningsschema hade jag nog aldrig börjat. Tack tack tack! Ännu har jag inte börjat få några större synliga resultat förutom några kilon viktminskning men det är på gång. Nu har jag precis kommit till en liten liten punkt där jag kan börja öka vikterna lite, inte mycket, men något! Drog värsta rekordet i bänkpress igår och är skitnöjd. Träning makes you happy! ♥

 Åt en gooood frukost.



Sen blev det gymmet med mina favoritpojkar.








peace out

Inga kommentarer: